سیامک خرمی

|

مدیر ارشد محصول در آمازون

بیوگرافی

سیامک خرمی تجربه‌ی مدیریت محصول را در زمینه‌ها و سازمان‌های متعددی از جمله صنعت ارتباطات در MTN Irancell، صنایع غذایی کاله، آموزش در شرکت آسمان و بانکداری دارد. در ده سال گذشته، او از چندین محصول موفق پرده‌برداری کرده و در راه‌اندازی سه شرکت اجتماعی مشارکت داشته است.

ایشان هم‌اکنون رهبری ایجاد توانمندی استراتژیک و نظام مدیریت محصول دپارتمان مدیریت تجربه‌ی مشتریان را در مؤسسه مالی ATB، بر عهده داشته تا بتواند ابداعات نوآورانه‌ی چشمگیر را به سمت رشد قابلیت مدیریت محصولات دیجیتال در سازمان‌ها هدایت کرده و سیستم مدیریت محصول داده‌آگاه را برای مدیریت سرمایه‌گذاری کلان در زمینه‌‌ی محصولات و تجربه‌های مبدعانه به ارزش بیش از صد میلیون دلار به کار گیرد.

پیش از پیوستن به شرکت ATB در سال 2017، سیامک با Calgary Technologies Inc در زمینه‌‌ی مشاوره و حمایت استارتاپ‌ها در رابطه با به‌کارگیری متدهای استارتاپ‌های ناب و توسعه‌ی ورود به بازار و استراتژی جذب سرمایه، همکاری کرده است. مشتریان او توانسته‌اند که مبلغی بالغ بر چهار میلیون دلار را در مراحل seed and series جمع‌آوری کنند.

  • راهبری مدیریت محصول مؤسسه‌ی مالی ATB
  • راهبری تیم مدیریت محصول شرکت ایرانسل
  • مدیریت محصول مجموعه‌ی سولیکو
  • فارغ‌التحصیل رشته‌ی مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف
  • فارغ‌التحصیل رشته‌ی توسعه‌ی کسب‌وکار از دانشگاه Waterloo