محمود پورمند

|

مدیر محصول فنی در KI labs GmbH

بیوگرافی

اولین تجربه‌ی کار جدی کامپیوتری محمود پورمند در سال ۸۴ با انجام پروژه‌های کوچک نرم‌افزاری آغاز شد. در سال ۸۴، به‌ عنوان برنامه‌نویس شروع به کار کرده به آموزش مباحث مربوط به توسعه‌ی نرم‌افزار مانند RUP و زبان #C پرداخت. کم‌کم سراغ دیگر تکنولوژی‌ها رفت؛ ولی تمرکز اصلی وی بر فهم بهتر و بیشتر نیازمندی مشتریان و کاربران از یک سمت و چگونگی پیگیری پروژه‌ها از اعضای تیم از سمت دیگر بود. در سال ۹۱ با مفاهیم و ذهنیت «چابکی» آشنا شده و با اعتمادِ یک مجموعه، مدت یک سال مسئول پیاده‌سازی اسکرام در یک تیم دوازده نفره شد.

از سال ۹۳ به صورت مستقیم درگیر تجزیه و تحلیل و برنامه‌ریزی چهار محصول بوده که شامل پیدا کردن KPIهای اصلی، مدل کسب‌وکار و برنامه‌ریزی بر حسب مرحله‌ی بلوغ تولید محصول بود.

در کارنامه‌ی کاری محمود، سابقه‌ی یک سال فعالیت در سمت مسئول مارکتینگ در شرکت فرانش دیده می‌شود که از مهم‌ترین ویژگی‌های این فعالیت، همکاری تیم مارکتینگ در تصمیم‌گیری بر اساس داده‌های ورودی است. این موضوع باعث شد تا هزینه‌های جذب مشتری تا ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده و این موفقیت با شناخت کانال‌های مختلف بازاریابی، انتخاب کانال مناسب و تلاش برای بهینه‌سازی آن‌ها به ثمر نشست.

در اسنپ مارکت، یک تیم کامل محصول ۲۲ نفره ایجاد کرده که این تیم، موفق به توسعه‌ی ۶ محصول نرم‌افزاری مرتبط شد. او همچنین یک ابزار تحلیل داده ساخت که تمام داده‌های کاربران را جمع‌آوری کرده و امکان گزارش‌های مختلفی را از قبیل مسیر کاربر، تحلیل سبد خرید و دسته‌بندی مشتریان، فراهم می کند.

  • مدیر فنی محصول در شرکت KI labs GmbH
  • مدیر محصول اسنپ مارکت
  • فارغ‌التحصیل رشته‌ی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی اصفهان
  • مدیر بازاریابی دیجیتال فرانش