دوره مدیریت محصول سازمانی (EPM)، راهکاری است برای توانمندسازی افراد و کسبوکارها در زمینه مدیریت محصولاتی که مشتری سازمانی دارند. مدیریت این نوع از محصولات، تفاوتهایی با محصولات خرد دارد که سبب میشود طراحی، توسعه و نگهداری متفاوتی داشته باشند. لازم به ذکر است که توجه بیشتر کسبوکارهای دارای محصولات سازمانی به این تخصص، میتواند در اثربخشی و موفقیت تجاری این محصولات تحولآفرین باشد.
۱۰ مهر ۱۴۰۰
۲۲ مهر ۱۴۰۰
۱۶ دی ۱۴۰۰
هیچ ورودی با درخواست شما مطابقت ندارد.
شرکت سحاب در سال ۱۳۹۳ با هدف حل مسائل بزرگ و پیچیده در زمینهی جمعآوری، نگهداری، تحلیل داده و ارائهی محصولات نوآورانه مبتنی بر داده به سازمانها، شکل گرفت. سحاب هماکنون شرکتی دانشبنیان است و بیش از ۱۸۰ عضو دارد. ما در سال ۱۳۹۹، پس از ۳ سال تجربه در فضای مدیریت محصولات سازمانی، برای اولین بار تصمیم گرفتیم که با اشتراکگذاری دانش و تجربهی بهدستآمده و با کمک اساتید باتجربه در صنعت، دورهای تخصصی و پیشرفته در این حوزه طراحی و اجرا کرده و گامی در راستای توانمندسازی کسبوکارهای ایرانی در حوزه مدیریت محصول سازمانی برداریم. پس از اجرای یک دوره موفق و دریافت بازخوردهای مثبت از متقاضیان، برگزاری مجدد این دوره در سال ۱۴۰۰، با تمرکز بر تقویت نقاط قوت دوره پیشین و رفع کاستیهای آن، در دستور کار قرار گرفت.